Evert Ekh

Alla inlägg under maj 2010

Av Redaktionen - 1 maj 2010 11:19

Dodo, en välkänd debattör i bloggen http://snickesnack.se en av Evert Ekh riktiga favoriter, bad oss om publicisthjälp då han är på krigsstigen, helt rättfärdigat. Vi publicerar den i sin helhet, varsågoda.

----------


Jag tycker det är ett ganska underligt beteende av Arne Johansson, mannen som tydligen helt själv bestämmer över vad som ska och får publiceras på HEH:s webbsida. Efter att först ha fått "ackreditering" och välsignelse av sajthövdingen AJ trodde jag allt var frid och fröjd. Det gick till så här. Jag var tvungen att ringa upp honom - personligt kanske, men lite nördigt - för att berätta vem jag är och vad jag skriver. Det spelade ingen roll att jag skickat en klickbar länk i mitt mail, AJ hade ju inte tid att studera vart alla länkar når! Samtidigt försökte han få mig att tro att han ansvarade (inför sin uppdragsgivare) för vad jag skrev på min, alltså min egen blogg.


Nåja, efter att ha klappat AJ medhårs och försäkrat att min blogg inte innehöll porrmaterial, eller vad det nu skulle kunna vara AJ var ute efter, lyckades jag passera nålsögat och en länk till min blogg och korta artikel om Gummi, lades upp på HEH.nu under "Handboll i media". Kort tid senare skickade jag upp information till AJ som berättade att jag publicerat en intervju med Kristian Meijer. AJ tackade, tog emot och publicerade en ny länk. Han berättade att HEH-sajten var mycket beroende av att material inkom.
Kul tyckte jag, ett tag…


Nu skrev jag ett blogginlägg där jag ställde mig tveksam till elitserieorganisationens och handbollsförbundets säsongsplanering. Jag ifrågasatte den korta säsongen och de långa uppehållen och eftersökte ett annat tänk. That's it. Ny länk skickades upp till AJ. Ingen reaktion. Jag upprepade, men inget hände.
Då började jag fundera, kan det verkligen, på största och fullaste allvar, vara så att om jag yppar det minsta lilla i en artikel som kan uppfattas som kritik mot HEH, då portas jag direkt?
Jag mailar åter AJ, men får inget svar och det tar jag som ett kvitto på att så måste vara fallet. Absolut fantastiskt! En debattstarter som möjligen kan leda till förbättringar ska tydligen inte komma från utombys - särskilt inte från en läktarbloggare.


Igår publicerade jag en ny intervju med Henrik Dreyer. Skickade upp en länk till AJ igen, men ingen reaktion. Jag skickar ett nytt mail där jag frågar om det finns något opassande i artikeln, något stötande eller irrelevant för svensk handboll? Idag, ännu ingen länk upplagd och inget svar från AJ, han tiger. För handbollens bästa?


Nu jag blir förbannad. Arne, vad är det frågan om? Varför arbetar du emot Handbollsveriges intressen? När du satte dig på den där stolen, klargjordes ditt uppdrag i den riktningen?


Dobromir "Dodo" Nelepa



Av Redaktionen - 1 maj 2010 07:44

Visst det låter inte klokt men att tippa mot alla andra när det finns en stor chans att alla andra har fel, det är Ekhs modell.

Lugi har en bättre och bredare 9M uppställning med Råxå, Jacobsen, Rademacher, Lagerström och Adler. Denna är bättre framåt och bakåt. Så är det faktiskt.

Alltså, Lugi och Harris brudar vinner denna 5:e match med 20-22, matchvinnare blir vår favorit Carro "The knorrer" Friberg.


Någon som sätter emot?


Thing

Julafton om......

Din röst

Påverkar det dig att Evert Ekh är död?
 Ja
 Nej inte det minsta
 Jävla skitblogg
 Det finns så många andra
 Evert Ekh vila i frid

Senaste inlägg

Handbollsbloggar m.fl

Facebook

Sök i bloggen

Arkiverat

Flagcounter

free counters

RSS

Bloggtoppen

Bloggtoppen

Bloggportalen

In english


Ovido - Quiz & Flashcards